tisdag 17 februari 2009

Nya kompisar

Vet ni, jag har träffat nya kompisar. En kompis träffar jag nästan varje dag han heter Skydie han är lite mindre än mig, i storlek men annars är han två år och en fin boardercollie/lapphund. Det är lite jobbigt för han är så snabb och jag måste springa så fort för att hinna med. Sen har jag en schäferkompis som heter Casper han var lite läskig första gången vi träffades, han morrade åt mig. Men sen sa hans husse åt honom så vi kunde leka och sen dess är det jätteroligt varje gång vi ses. Han får inte träffa så många kompisar och leka med för han är så stor och då vet han inte hur man gör när man sen får leka med nån. Det tycker jag är konstigt, jag tycker om alla och vill gärna leka med alla jag träffar även om de är pyttesmå eller stora, det tycker jag alla ska få göra. Så det så. Jag har fler nya kompisar som Viggo, Hilton, Oskar...

Inga kommentarer: